Fakta-Fakta tentang Aku

1.Tak suka makanan manis-manis,kalau nak buat air letak gula sikit sahaja,Tak suka manis-manis.

2.Minat dengan Taylor Swift sampai tiga-tiga album dia aku hafal..Muahahaha

3.Ada ramai kawan-kawan,kelas sendiri,kelas sebelah,4-4 kelas semuanya baik-baik ngan aku.

4.Tak boleh dengar kawan aku disakitkan  ,Aku akan serang laki tu sebab buat kawan aku menangis..Hahahaha~

5.Tak suka lelaki ( Jangan salah faham) aku cuma tak suka laki sebab depa ni menyakitkan hati ja! Meluat aku,Tapi ada la yang rapat ngan aku sebab depa baik..Baik ngan aku ,Aku baik ngan depa :)

6.Suka perli orang (Alia la yang ajar) Mangsanya Keon,Budak-budak lelaki yang chat tak kasi salam dan yang mintak nak berkenalan,Jawapan straight aku "Kenal diri sendiri dengan tuhan dulu baru kenal orang lain",Automatik depa off chat tak kacau aku dah..Hahahha ^_^

7. Suka tengok bola.

8.Suka panjat pokok.

9.suka main game GTA Vice city.

10.Suka baca komik dan tengok Anime

11.Suka sangat binatang ,Cam kucing,arnab,kuda, banyak lagi..Dan aku antara paling berani sebab aku pegang kumbang besar.Katak dan binatang yang budak perempuan selalu geli.

12.Suka benda-benda Mistik cam hantu a,k,a paranormal activity,Sampai mak aku tak mau cakap ngan kau sebab 24 jam aku asyik cakap pasal Hantu..Suka cari Hantu (nak mampos),Kawan-kawan selalu dapatkan nasihat pasal benda-benda ni..Hoho~

13.Suka berdebat (selalunya aku la menang) muahaha..Tapi kalau aku dah nak kalah aku akan guna dalil Al-quran...Hehe~

14.Suka berkawan ngan ramai orang ,Kalau baru jumpa orang tu 1st time aku akan sembang cam kenal setahun dah..Hahaha~


17.Suka melukis,(habis satu buku teks aku conteng pastu bila akhir tahun ,kalut beli permadam padam balik)..Tak kira la kat mana pun,Mesti kena ada buku and pensel.

 18.Cinta pertama aku Puteh (kucing aku) Aku time tu ,rancang nak kahwin ngan putih dan hidup bahagia sampai la putih hilang.( gila aku,mana ada orang kahwin ngan kucing)

19.Tulis status kat Fb ngan twiter sampai sepuluh dalam sehari..Suka hati aku la,Fb aku,Twitter aku.

20.Suka perasan  soqang-soqang (sedar pulak)

21.Suka buat video tengok video Anime.

22.Banyak dan aku bukan jenis rajin tulis banyak-banyak..SEKIAN..

0 comments: