Cakap tak serupa Bikin

Wowowowo aku sumpah minggu lepas kau dengan dia cakap "jangan fitnah,kami takdak apa-apa hubungan"" and then tiba-tiba minggu ni update "Aku taknak kehilangan dia" dan scandal yang kena fitnah la sangat tu komen "Aku tak nak hubungan kita hancur disebabkan orang lain"" .WOW ,hebat gila -_-

Aku bukannya apa , jeles setitik air hujan pun takdak cuma geram sebab hampa dua tuduh kawan-kawan kami bawak fitnah ,OMG fitnah apanya ,betul la tu kan ? [ gaya Mak Tipah belakang rumah mengumpat ] ,
Cakap tak serupa bikin betul la hampa ni , Hampa buat loghat KL aku yang tak berapa KL tu nak keluar , korang eh korang ho ho tak kau !

Oh no, esok ada Exam , perabih ilmu je aku mengumpat hampa [ walaupun dah mengumpat ] ,dah dah kalau betul-betul hampa couple terus terang saja takyah sorok-sorok :D ,Tak tsunami aih kalau orang tau hampa couple . Muahahaha

0 comments: